Beşiktaş Belediyesi Ödüle Doymuyor!

Beşiktaş Belediyesi Ödüle Doymuyor!

Beşiktaş Belediyesi, Bilgi ve İletişim alanında SODEM Yerel Yönetimler Ödülü’ne layık görüldü.

Eklenme Tarihi: 14 Mart 2016 Pazartesi

Daha önce; KALDER Mükemmellikte Yetkinlik Ödülü, Golden City Awards 2015 Yılı En Başarılı İlçe Başkanı, 2015 Dijital Kent: Dijital Varlıklarını En İyi Kullanan İlçe Belediyesi ve İstanbul Tabibi Odası Halk Sağlığı Teşvik ödüllerini kucaklayan Beşiktaş Belediyesi, Bilgi ve İletişim alanında SODEM Yerel Yönetimler Ödülü’ne layık görüldü.



Sosyal demokrat belediyecilik anlayışını yaygınlaştırmak, ortak bir dil kullanımı ile başarılı belediyecilik uygulamalarını Türkiye’de ve dünyada güçlü bir algıya dönüştürmek amacı ile kurulan Sosyal Demokrat Belediyeler Derneği’nin (SODEM) belediyeler buluşması ve Yerel Yönetimler Ödül Töreni İzmir Seferihisar’da gerçekleşti. Yoğun katılımın gerçekleştiği ödül törenine Beşiktaş Belediyesi adına, Beşiktaş Belediye Başkanı Av. Murat Hazinedar ve Beşiktaş Belediye Başkan Yardımcısı Merve Öztopaloğlu Küçükel katıldı.

SODEM’in Yerel Yönetim Ödülleri kapsamında 100’ün üzerinde belediye 500 projeyle yarıştı. Bunların içinden 70 başarılı proje ödül aldı. Seçici kurul tarafından ödüle layık görülen belediyelerin başkanları, ödüllerini CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu’nun elinden aldı.



100’ün üzerinde belediyenin farklı alanlarda projeleriyle yarıştığı ve geceye 4 farklı projeyle başvuran Beşiktaş Belediyesi, Bilgi & İletişim alanında SODEM Yerel Yönetimler Ödülü’ne layık görüldü. Beşiktaş Belediyesi’nin ödüllü “Uçtan Uca ve Tüm Kanallardan Bildirim Yönetimi (CRM sistemi)” projesi Bilgi ve İletişim alanında büyük beğeni topladı.



Uçtan Uca ve Tüm Kanallardan Bildirim Yönetimi (CRM sistemi), tüm kanallardan gelen istek, talep ve şikâyetin, sadece çağrı merkezi veya hizmet masasında değil, tüm birimlerde çözümünü takip eden ve izleyen bir uygulamadır. Bu sayede Mobil uygulama, Çağrı Merkezi, Hizmet masası, Sosyal Medya (Twitter, facebook), e-mail vb. tüm iletişim kanallardan gelen bildirimler tek bir havuzda toplanır, tasarlandığı şekilde bölümlere yönlendirir ve akış çözümleninceye kadar süreci işletir. Gecikmelerde ise eskalasyon sistemini işletir. Uygulamanın nihai hedefi ise hem vatandaşların hem de çalışanların %100 memnuniyetini sağlamaktır.

Yeni Haberler