Beşiktaş Belediyesi İletişim Merkezi’ne Her Kanaldan Ulaşabilirsiniz!
Beşiktaş Belediyesi İletişim Merkezi ile her an yanınızda. Vatandaşın talep ve sorunlarını daha kolay çözüme kavuşturmak amacıyla hizmet veren iletişim kanallarından belediyemize 7/24 ulaşabilirsiniz.
Şikâyet ve önerileriniz için
444 44 55 no.lu çağrı merkezimizi arayabilir,
e-belediye sistemimizden şikâyetinizi oluşturabilir,
Beşiktaş Mobil uygulamasını telefonunuza indirebilir,
sosyal medya hesaplarımızı takip edebilir ya da Beşiktaş Belediyesi Levent Hizmet Binası’nda yer alan
hizmet merkezimizi ziyaret edebilirsiniz.
Dilek, Öneri ve Şikâyetleriniz İçin Bize Ulaşabileceğiniz Kanallar
Beşiktaş Mobil
Beşiktaş Belediyesi’nin IOS ve Android işletim sistemlerine uygun olarak geliştirildiği Beşiktaş Mobil uygulaması ile şikâyet (çek gönder), vergi ödeme, e-imar, toplu taşıma tarifeleri, trafik durumu, haber-duyurular ve önemli mekânlar hakkında bilgi alabilirsiniz.
Sosyal Medya Hesaplarımız