Beşiktaş Belediyesi’ne 10 Kasım Dijital Projesi ile MIXX Ödülü!

Beşiktaş Belediyesi’ne 10 Kasım Dijital Projesi ile MIXX Ödülü!

Beşiktaş Belediyesi, IAB Türkiye tarafından bu yıl 10. kez düzenlenen MIXX Awards Türkiye Ödülleri'nde Özel Gün kategorisinde Gümüş Mixx’e layık görüldü...

Eklenme Tarihi: 06 Mart 2020 Cuma

Yandex Navi üzerinde oluşturduğu Türkiye’nin ilk “Navigasyon Sergisi” ile IAB Türkiye tarafından bu yıl 10. kez düzenlenen MIXX Awards Türkiye Ödülleri Özel Gün kategorisinde Gümüş Mixx’e layık görülen Beşiktaş Belediyesi, Cumhuriyetimizin kurucusu Mustafa Kemal Atatürk’ün değerli hatıralarını dijital dünyaya taşıdı...

Beşiktaş Belediyesi, Avrupa’nın en genç belediye başkanlarından biri olan Rıza Akpolat’ın göreve gelmesi ile yenilikçi uygulamaları da bir bir hayata geçirmeye başladı. Kamu hizmetlerinde stratejik iletişimin değerinin artması nedeniyle Başkan Akpolat, Beşiktaş Belediyesi Beşiktaş İletişim Ofisi’ni (BİO) hayata geçirmişti. Renee Agency imzası taşıyan kampanyada Atamızın vefatının 81. yıl dönümü anısına, Dolmabahçe Caddesi'ni tıpkı gerçekte olduğu gibi Yandex Navigasyon'da da Atatürk fotoğraflarıyla süsledi. Proje ile Dolmabahçe Caddesi’nin Ata özelindeki manevi değeri Beşiktaş halkı ve misafirlerine bir kez daha hatırlatıldı.

 “Beşiktaş’ta her sokak her yol buraya çıkar da bu yol akıldan çıkmaz!” mesajının farkındalık yarattığı projede, Atatürk’ün son günlerini geçirdiği Dolmabahçe Sarayı’nın önünden geçen cadde “Akıldan Çıkmaz Yol” olarak anıldı.

10 Kasım günü Dolmabahçe Caddesi'nden geçen Yandex Navi kullanıcıları yalnızca yol durumuyla değil, bu yolun önemini anlatan dijital bir Atatürk sergisiyle karşılaştılar. Beşiktaş Belediyesi’nin özel Atatürk fotoğrafları arşivinden derlediği dijital sergide yer alan kareler, halkla ilk kez buluştu. Büyük ilgi gören dijital fotoğraf sergisinin, Yandex Navi'nin en dikkat çeken sponsorlu projesi olduğu belirtildi. Sergi, aldığı görüntülenme oranıyla da Yandex Navi’nin bu alandaki rekorunun yeni sahibi oldu.

Halkın yüksek beğenisini ve takdirini kazanan dijital sergi, Ata’nın manevi değerini hatırlatma göreviyle harekete geçen Beşiktaş Belediyesi’nin gurur kaynağı olurken MIXX Awards Türkiye Ödülleri "Özel Gün" kategorisinde Gümüş Mixx’e layık görülerek bu gururu taçlandırdı.

Künye:
Marka Temsilcisi: Çağdaş Yıldız - T.C. Beşiktaş Belediyesi Kurumsal İlişkiler ve İletişim Direktörü
Creative Director: Sercan Şenyüz (Renee Agency)
Client Services Director: Suna Gülru Ağlen (Renee Agency)
Art Director: Caner Esmen (Renee Agency)
Copywritter: Engin Kaya, Ülkü Can (Renee Agency)
Brand Manager: Merve Aydın (Renee Agency)
Videographer: Yunus Aybaç, Oğuz Altıner (Renee Agency)

Case Videosu: https://vimeo.com/388553639
Case Videosu Wetransfer Linki: https://we.tl/t-cw2Yh33IAk

Hakkında:
Uluslararası bir yarışma olan MIXX (Marketing and Interactive Excellence) Awards dijital reklamcılığı geliştiren ekipleri ve markaları ödüllendirir. Dijital pazarlama iletişimi endüstrisinde benzeri olmayan, yaratıcı çalışmaların üretilmesini, marka performansının geliştirilmesini, internetin yaratıcı standartlarının yükseltilmesini hedefler.

Dijital yaratıcılık ve sonuçları üzerine odaklanan MIXX Awards, reklamları stratejiden yaratıcı çalışmaya ve uygulamaya, medya planlamasından entegrasyona, verimlilikten yatırımın geri dönüşüne (ROI) kadar tüm katmanlarıyla değerlendiren tek dijital yarışmadır.

Dereceye giren çalışmalar reklam ve pazarlama endüstrisi için değerli bir eğitim aracına dönüşür. Dijitalin, pazarlama bileşenleri içinde oynadığı etkin rolü ortaya koyar. MIXX Awards’a katılan çalışmalar dijital eko-sisteminin yetkin isimlerinden oluşan bir jüri – reklam verenler, reklam ve medya ajansı yöneticileri, yayıncılar – tarafından değerlendirilir. Kazananlar IAB Türkiye tarafından düzenlenen ödül töreninde ödüllerini alanlar, MIXX Europe’da ve IAB MIXX Awards’ta yarışma fırsatı elde eder.

Foto Galeri


Yeni Haberler